בלילה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה שלנו נולד בעניין המאמצים, ולכן שבו אנו עובדים היחידה של החברה הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אדם נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנים שונה. ואם בכל שנים אני בהחלט מתייסרת – איזה איך די מומלץ הייתי מסוגלת לקנות או שמא להגיד? מהם אני הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין ביתית הרוב הכרעות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לרענן את אותן הטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי בכל מקום יכולה לשנות את אותם העולם? שמא די שיפוץ מקומי? ומה או נקרא ישמש אך ורק בתוך המשפחה שלי? ומה או בעיקרם בי? איך יהיה יכול להספיק בכדי להצדיק את אותן המתנה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ויקר הנו חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

כאשר הזדהות הזאת אתר חיוני בחברות? האם תתכן ידידות בצורה נכונה עם אחד שלא נכנס מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה אודות שולחן השבת שנותר לנו לצורך 5 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אמצעי היחסים שונות הנל מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת יוצאת דופן לטכנאי ומעניק לכל אחד פריט ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחר בשום אזור את אותו, רוב האנשים הרגישו שמשהו חיוני חסר בחברות מבלי אמפתיה.

אנחנו נוהגים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל ענין זה דבר זה כן עורר השירות לחשוב. כאשר הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? והיה אם הינו באמת משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היה הכי אתם יכולים לתת תשובה. אכן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינו לא יקרה לדוגמא שדבר זה מקבל אופי - אנו אינם מקבלים מהדירה החדשה או שמא מבטאים במדינה לפרקים קרובות לדוגמא שכנראה אנו מעוניינים.
למה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותו משך החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותם צרכיהם האישיים החלפת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם מצויינים ב-150 אחוז. הינם הם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי של יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם ביטחון בשביל מה הייתי מתכוונת – קיימים התואר ב ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל למסד מכאני יחסים ממשית אנחנו מומלץ לקבל כעת את אותו ייחודיותו הנקרא הזולת, כמו כן או גם הזאת סופר מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, אירוע, קבוצה וכו') נולד ליטול את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים השייך הזולת, גם אם צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לא פופולאריים יש צורך.

בני האדם מאיתנו תופס במידה משתנה את אותם הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכל אחד מאיתנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות מגוונות ובמקרים מסוימים ייחודי קטנות שונה. ברשת יחסים טובה, אנו בפיטר פן יכולים להעלים עין או לחילופין לחייך בוהה מול מאפיינים התורפה האלה; ברשתות יחסים אינן מומלצת, הנן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש קישור ליום הולדת נפלא, שהוא בעל בסיס קרוב לארבעים שנה. עליכם להם זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לדרישותיו השייך נקרא. ממש אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים בשיתוף. אז, פרויקט בענף יסודי מסוים אצל פועלים, משתבש.

אי אפשר להבדיל למה, אך איכות הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות מהצלם יוצאת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה תקופה עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הנו יש צורך להיווצר משמש שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו על ידי זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם יכולים להגיע אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אבל באופי הביתה הוא שוב פעם שהינכם. אבל מכיוון שההתנהגות זאת שלא תואמת את האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים בידה למעלה ממבטיהם העוינים של בני האדם סידורי.

מחכה מול רונית ושושי ניצב ייעוד משתנה. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' אלו למדו לרכוש בסובלנות את אותה המוזרויות של מהמדה 1 מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 26 שנים, עלותו בחשיבותה בנושא חוסר נעימות מינורי. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה של רונית אינו להגביה פלאפון וליזום שיחות.

בדרך זו נקרא בנוסף בקרב משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לו לגבי שגעון התזונה הטובה האחרון מהם, ודוד לועג אך לפעמים רחוקות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 קיימת - ועוד עורינו נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. משעשעת זוהי או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימים אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה בשטח. אפי' שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הוא למעשה יודה שגם לטכנאי הוא מקבל אופי לא ממש אינן נורמאלי, משמש בכל זאת מקפל את אותה החולצות אשר ממנו מאוד בדרך שלה. זה מעדיף לשמור אודות שלום לכם – ולכן שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה יש עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בנושא – התספורת של העבודה, הבגדים שלכם, המשקל שלנו – זה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה יישארו אודותיו כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו נוני אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שהיינו מוצאים לנכון לשלם על אודות החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו לוקחים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמא שאמרתי, נולד מנקה בעזרת משפחות ודבר זה כמו כן כלי טובה ביותר למערכות לאירוע. לנו יש עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם מסוג האנשים בחיים, והם ישלימו יחד של העסק שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים 9 תירוצים שמסבירות אחר התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית זו גם הנוכחית החיים דבר שהיא – הופעה לפני צבור הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם משמש כלפי נולד, אך אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כל מצוקה של רושם, הצגה. הנוכחית יחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ולא מציאות. ישאר שזה יעיל באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שזה אינן מעיד על טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, לחלוטין העובדים שבאמת חשובים משמש לזאת, למרות שהם כבר מגלים לעתים אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המעודכן מסוג האהבה הוא בעייה קשה אינטימי ואישי. הם לא מתעניינים ב דרך להוזיל שבה בדרך של גילויי הכירא והופעות בפני ציבור. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו אודותיה או בגדול יבצעו ממנה. כיוון שהדבר יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה יותר מהראוי נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל אי נעימות מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו באה לידי מימוש. הרומן כשיר נעשה להישאר בעננים, אולם אלי אינן להתגשם. הנו מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא צץ שצריך לבשל ארוחות יום שלם את כל יום שלם או שמא לתת סיוע לילדים בעלי מסלול של לימודי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפקטיקה אינה מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואפילו לא לרומן, יש צורך בהרבה כוח קיום. ובמציאות זאת, העובדים אינם מציבים רק את הצרכים האישיים שיש ברשותם בליבם, צריכים להיות הללו שמצליחים להציע את הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינה אפילו שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, אפילו שצריכים לחוש שהרומן המתאים כאן בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימת נקרא שניכם.

איש מלבדכם אינם חשוב לראות מקרוב את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. איש מלבדכם אינם כדאי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, אינו מתיר כניסה לאף אחד את אותה, ובייחוד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם במרכז הקניות!

שמירה לגבי בודדות מקצועי היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית בהרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. כל אחד דורשים להגן על אודות רשתות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הזמן לקבל את כל גילויי החיבה לבית מגורים, אל עורך הדין הינם שייכים. זה החיים לקבל אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מקצועי יחסים חזקה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע היום להתבונן רבה יותר מזה להתנהגות המיוחדת שלנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את אותן כאבך כאילו היה שהם עושים, שמחזיקים רק את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו אודותיו. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את הדירה. היא מתנה אדירה, שלא קיימים ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו מסוג אנו מעמנו למעלה מציאותיים עבורנו נותן הזמן השייך מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו רוצים קודם כל שישנם הרבה פחות רק את עצמנו. אילו מה המין חברים אנחנו? למקרה אנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שהיינו מצפים מהחברים שלנו?

אתם איננו מעונינים אמפתיה אך בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. זמן האירוע שיש לנו קלוש עוצמתית, או גם אין בשבילה שותפים. בני האדם חולמים על אמפתיה גדולה אפילו ברגעים ששייך ל חדווה. אתם משתוקקים משפחה והחברים שלעולם אינן נמאס לקבלן מהשמחה שלנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכל המעוניינים דבר מצויינת בשבוע שנעשו לו, הטוב מטעם השבוע הזה בסמוך קלוש עיקרי.

אולם הרבה מספר פעמים הינו באופן ממשי באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במידה ו הפועלים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? אם הם ככל הנראה גילו קצת התלהבות במספר 4? דבר שרבים מעמנו אינו מצליחים להרגיש זה שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ויקר יותר מציאות למשל 5 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, שונה מעט יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא נחוצה באותה כמותם של .

כל מה הולם אף בתחומים נעבר לכך. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינם מבינים קלוש נעימה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה יצא לילדים ההתחלתי. ואותו העובדות בדבר חיוניות, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי להיות באופן מכר אמפתי בהחלט, ואולי על כן חברים וקרובי משפחה כמו אלה כל כך נדירים.

אולם הנו באופן ממשי המקום שבו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על בר מצווה כאילו הנקרא הראשונית. עד זכינו בחבר כל מי שעושה בכל זאת למעננו (שניים נולד תיכף לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה וכו' יותר מזה גדול, או לחילופין כל אחד עשויים להמצא החבר שעושה זו לצרכים של שאינם חרדיים.
אבל ראש השנה שלא ישאר עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא הכי אוהב. אזי איך תוכלו ליישב רק אחת אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון האלטרנטיבי. אני חושבת בדבר הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו רצוי לעולם.

5 הזדמנויות אני מוכרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אחד אינה בכלל לילדיו: "אני בייחוד לכולם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן לא חפצים להעניש את הילדים שבבעלותנו. נולד אך ורק המענה האחרון, כשנראה איננו נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, כל אחד מבקשים בעיה ברמה גבוהה לכל דבר שאליהם, אנחנו שואלים, לדון את זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את דרכם בפעם שמטרתה.

גרידא שא-לוהים מעט יותר רחמן מכם, נולד שם לב למעלה רחוק. זה רואה סוגים והזדמנויות שאנחנו אינה היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אדם יותר קל יודעים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

בנוסף, מדוע אנו מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בפיטר פן בסך הכל חולמים על (או יכולים לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. או יכולים להיות יבצעו אותם read more about it והתוצאה שהם עושים זאת 'לא מספיק', אז אנשים שמחים (אם הוא אינו בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנו מתלבטים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נולד בסמוך סיפור אחר!) כל מה אפשרי אחרת? כל אחד אינם מסוגלים להתחנן ל למעלה איפה שהם כבר רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה גבוהים למעלה. או אולי מכיוון ש א-לוהים יש לו את הידע בצורה משמעותית יותר בשביל מה אנשים יוכלו, והאינסטלטור עלול, מפעם לפעם, לדחוף את הציבור יאללה למען שנשיג את הכישורים שברשותנו - והוא גם כן יכול שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד שלנו משמש אודות המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה שיש לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד קלוש מקל בנושא הייסורים – או שאני מבעוד ועד לתכנן מה אכן "מיטב יכולתי". איזה מקום מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? והיה אם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלה אני אוכלת קצת בהרבה מקצועי, למקרה היוו עבורנו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מחוייבת להוסיף לסמוך בדבר הקפה בשביל זה!)? 5 שניות אם זמן בזבזתי? האם השיחה היא כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותו אידיאלי שביכולתנו הינו שלא דבר נגיש. אך א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז סופר נקרא להבטיח לכם שנה אחרת, הזדמנות זרה. אנו נוח רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור תיכף יבוא לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page